آدرس مجتمع قضایی قدس تهران

تهران – بلوار سیمون بولیوار – بلوار انصار المهدی -روبروی دانشگاه سماء مجتمع قضایی قدس

شماره تلفن مجتمع قضایی قدس تهران

تلفن : ۴۴۳۷۰۲۸۲

دعاوی کیفری مناطق ۲۲ و ۲۱ و ۱۰ و ۹ و ۵ و ۲ تهران

وکیل پایه یک مجتمع قضایی قدس تهران

امید لاهیجانی نژاد ،  افتخار این را دارد که در مورد کلیه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده، امور ملکی و سرقفلی، قراردادها، ارث و انحصار وراثت و امور مربوط به شرکتها و ثبت شرکت و برند و سایر دعاوی حقوقی و کیفری اقدام به ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی نماید. همچنین تنظیم اوراق قضایی نظیر اظهارنامه ، لایحه دفاعیه، شکواییه، دادخواست ها و درخواست های حقوقی ، توافقنامه و تنظیم انواع قراردادها را به صورت حرفه ای ارائه می دهد. امید لاهیجانی نژاد وکیل پایه یک دادگستری، آشنایی کامل با رویه شعبات دادگاههای حوزه غرب و شمال تهران دارد و پاسخگوی کلیه نیازهای حقوقی شما عزیزان خواهد بود.

برای مشاوره حقوقی با دفتر وکالت امید لاهیجانی نژاد وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه و 24 ساعته با شماره‌های  تماس حاصل فرمایید.

مشاوره با وکیل مجتمع قضایی قدس تهران

شما کاربران گرامی می توانید قبل از مراجعه حضوری از طرق مختلف به آسانی با وکیل ما تماس حاصل کنید و مشکل حقوقی خود را مطرح کنید ،در صورت نیاز حضوری از خدمات وکالتی و مشاوره حقوقی ما برخوردار شوید. بسیاری از معضلات حقوقی از فقدان آگاهی حقوقی یا آگاهی غلط و غیر مربوط می باشد ،بهتر است هر فرد با هر خانواده قبل از اقدام در خصوص مشکل خود از مشاوره حقوقی در زمینه های تخصصی استفاده نمایند،هزینه اقدام شایسته به ظاهر زیاد اما در باطن بسیار منطقی بوده و شانس موفقیت در آن بسیار بالاست.

مشاوره دفتر وکالت امید لاهیجانی نژاد به شرح ذیل می باشد:

مشاوره آنلاین رایگان:

جهت استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین می توایند در ذیل هر مقاله ای که سوال دارید ، سوال خود را مطرح نمایید . ما در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما خواهیم بود.

مشاوره تلفنی با بهترین وکیل مجتمع قضایی قدس تهران

جهت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری تهران ، می توانید با هر یک از شماره های تماس بگیرید .

مشاوره حضوری با بهترین وکیل مجتمع قضایی قدس تهران

جهت مشاوره حضوری با وکیل در استان تهران خواهشمند است با ما در ارتباط باشید و وقت حضوری بگیرید.

انواع خدمات وکالت وکیل مجتمع قضایی قدس تهران

تنظیم و نگارش قرارداد

تنظیم دادخواست و شکوائیه، اظهارنامه رسمی

قبول دعاوی کیفری و حقوقی در زمینه های گوناگون

مشاوره تخصصی و ارائه طریق مواجه با مشکلات حقوقی یا پیش گیری از بروز مشکل

بسیاری از شما کاربران گرامی در طول سال احتیاج به اخذ تصمیم در خصوص موضوعات شغلی و خانوادگی متعددی دارید بهتر است قبل از تصمیم گیری از عواقب حقوقی تصمیم خود در آینده اطمینان حاصل نمایید.

مهمترین پرونده های وکیل پایه یک دادگستری تهران

امید لاهیجانی نژاد وکیل پایه یک دادگستری ، می تواند در پرونده هایی با موضوعات گوناگون به وکالت بپردازد که در ادامه به برخی از مهمترین های آن ها اشاره می نماییم:

الف) وکالت در پرونده های حقوقی شمال و غرب تهران

وکالت در پرونده های حقوقی شامل گستره متنوعی از موضوعات حقوقی گوناگون است که در ادامه به مهمترین موارد آن اشاره می نماییم:

۱- وکیل ملکی در شمال و غرب تهران

وکیل دادگستری ای که در پرونده های ملکی با موضوعات مختلفی همچون خلع ید تخلیه ید، رفع تصرف عدوانی، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به اخذ پایان کار، الزام به ایفاء تعهدات قراردادی، درخواست تفکیک و افراز ملک مشاع،سرقفلی ، دعاوی ناشی از قرارداد اجاره، وقف، حق انتفاع، حق ارتفاق، مشکلات ثبتی املاک و غیره دارای تجربه و دانش کافی است که اصطلاحا به وی وکیل ملکی گفته می شود.

۲- وکیل خانواده در شمال و غرب تهران

وکیل خانواده همانطور که از نام آن پیداست، در دعاوی خانواده که غالبا در صلاحیت دادگاه های خانواده است، دارای تجربه و دانش حقوقی لازم است و وکالت در زمینه طلاق توافقی ، مهریه، الزام به تمکین، استرداد هدایای دوران نامزدی، استرداد جهیزیه، موارد انحلال نکاح مانند طلاق که توسط وکیل طلاق انجام می گیرد و همچنین فسخ نکاح، طلاق از طرف زن، طلاق از طرف مرد، اجرت المثل دوران زوجیت، نفقه، حضانت و نگهداری کودکان، ارث، وصیت، تقسیم ترکه، انحصار وراثت و مانند آن را در رزومه خود دارد.

۳- وکیل مهاجرت در شمال و غرب تهران

مهاجرت یکی از سخت ترین و مهمترین تصمیمات زندگی هر انسانی است و انسانها ممکن است بنا به علل گوناگونی تصمیم به مهاجرت و زندگی در کشوری دیگر نمایند و برای این منظور نیاز به مشاره حقوقی با شخصی دارند که دارای تجارب کافی و دانش حقوقی لازم مربوط به امور مهاجرت و همچنین دارای آشنایی با قوانین مهاجرتی کشورهای مهاجر پذیر است، که برای این منظور مشاوره با یک وکیل مهاجرت خبره و با تجربه بهترین گزینه ممکن خواهد بود.

۴- وکیل مالیاتی در شمال و غرب تهران

دعاوی و اختلافات مودیان مالیاتی با ادارات دارایی سراسر کشور از جمله دعاوی پر تکرار و پر شمار مطروحه در کشور است و در موارد بسیاری مشاهده شده است که مودیان مالیاتی به دلیل عدم آشنایی با قوانین مالیاتی و حق و حقوق خود، با جرائم سنگین مالیاتی مواجه شده اند و برای دفاع و احقاق حق خود نیاز به وکیل مالیاتی باتجربه و خبره دارند.

۵- وکیل دیوان عدالت اداری در شمال و غرب تهران

دیوان عدالت اداری در شهر تهران مستقر است و به موجب ماده ۱ قانون دیوان عدالت اداری مصوب ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۲ و همچنین به موجب اصل ۱۷۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به شکایات، تظلمات و اعتراض مردم نسبت به ماموران، واحدهه و آیین نامه های دولتی که خلاف قانون یا خلاف شرع یا خارج از حدود اختیارات مقام تصویب کننده است، رسیدگی می کند و یک وکیل پایه یک دادگستری و یا کارآموز وکالت مجرب به عنوان وکیل دیوان عدالت اداری می تواند راهنمای خوبی برای شما در زمینه دعاوی در صلاحیت دیوان عدالت اداری باشد.

۶- وکیل ثبت احوال در شمال و غرب تهران

با مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل متخصص اموری که در صلاحیت ثبت احوال است، می توانید امور مربوطه نظیر تغییر نام ، تغییر نام خانوادگی، تغییر سن در شناسنامه، حذف نام همسر از شناسنامه بعد از طلاق، اخذ شناسنامه طفل تازه متولد شده، ابطال شناسنامه شخص متوفی و اخذ گواهی فوت و غیره را با آسودگی خاطر و با موفقیت انجام دهید.

۷- وکیل شرکت ها در غرب شمال و تهران

انجام امور حقوقی شرکت ها از جمله امور بسیار تخصصی ای است که نیاز به دانش حقوقی و تجربه زیاد وکیل دادگستری به عنوان وکیل شرکت دارد.

اموری نظیر ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت، تنظیم و یا بازنگری قراردادهای تجاری، اسناد سپرده ارزی، ضمانت نامه های بانکی، وضعیت حق امضاء در شرکت ها و موسسات غیر تجاری و مسائل و مسولیت های حقوقی ناشی از آن، انجام امور حقوقی مربوط به صادرات و واردات و امور حقوقی بازرگانی شرکت، انجام به موقع تکالیف مالیاتی نظیر پلمپ دفاتر قانونی و تحریر آن به شیوه صحیح، تعیین حوزه مالیاتی، تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی، تنظیم و ارسال به موقع اظهارنامه های مالیاتی عملکرد سال مالی شرکت، اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده، بیمه کارمندان شرکت، نحوه تقسیم سود و زیان بین شرکاء و سهامداران شرکت، مسئولیت های قانونی شرکاء، سهامداران و بازرسین شرکت و همچنین آشنایی با مسائلی همچون کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت و غیره.

۸- وکیل چک و سفته در شمال و غرب تهران

از جمله اسناد تجاری ای که به میزان قابل توجهی موجب سهولت در مراودات تجاری کسبه، بازاریان، صاحبان صنعت، شرکت ها، سازمان ها و همچنین عموم مردم شده، چک و سفته است و همین گستردگی در تبادل این اسناد تجاری، طبیعتا مشکلاتی نیز در پی داشته است تا جایی که امروزه تعداد کثیری از چک ها و سفته های صادر شده از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی با عدم وصول و برگشت مواجه شده است و به همین علت است که طبق آمارهای رسمی موجود، تعداد کثیری از پرونده های موجود در محاکم دادگستری به پرونده های اسناد تجاری نظیر چک و سفته اختصاص پیدا کرده است و در این دعاوی، وکیل چک بهترین مشاور و راهنمای شما خواهد بود.

ب) وکالت در پرونده های کیفری در شمال و غرب تهران

وکالت در پرونده های در صلاحیت دادگاه های کیفری یک و کیفری دو و دادگاه انقلاب شامل موضوعات گوناگونی است که از جمله مهمترین آنها می توان به مواردی زیر اشاره کرد:

قتل، سرقت، خیانت در امانت، افتراء، توهین، کلاهبرداری، انتقال مال غیر، ورشکستگی به تقصیر و ورشکستگی به تقلب، جرایم ناشی از تخلفات رانندگی ، جعل، آدم ربایی، تجاوز به عنف، رشاء و ارتشاء، اختلاس، استفاده از سند مجعول، قذف، جرایم علیه اطفال و کودکان، بغی و افساد فی الارض، محاربه، جرایم پزشکی، جرایم سایبری، مصرف مشروبات الکلی، زنا، لواط، تفخیذ، مساحقه، قوادی، سب النبی، تخریب اموال تاریخی و فرهنگی، جرائم بر ضد امنیت داخلی و خارجی کشور، قسم و شهادت دروغ، افشاء اسرار، مزاحمت تلفنی، مزاحمت برای بانون، صدور چک بلا محل، ربا، جاسوسی و غیره اشاره نمود که یک وکیل دادگستری به عنوان وکیل کیفری مجرب، دارای تجارب و دانش کافی برای وکالت در پرونده های کیفری با موضوعات مذکور است.

شماره همراه وکیل مجتمع قضایی قدستهران

در پایان لازم به ذکر است چنانچه برای طرح انواع دعاوی در محاکم دادگستری نیاز به خدمات تخصصی وکیل پایه یک دادگستری دارید و یا دعوایی بر علیه شما مطرح شده است و برای دفاعی شایسته و مطلوب نیاز به مشاوره حقوقی، راهنمایی و وکالت وکیل دادگستری با تجربه و متخصص در موضوعات گوناگون دارید، می توانید با وکیل پایه یک دادگستری امید لاهیجانی نژاد ، با شماره هایتماس بگیرید

آدرس دفتر وکالت تخصصی در مجتمع قدس تهران

امید لاهیجانی نژاد به صورت تمام وقت آماده خدمت به عزیزان همشهری در شمال و غرب تهران میباشد. دقت کنید در دفتر وکالت ما، مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی کیفری و حقوقی در زمینه های گوناگون و تنظیم و نگارش اوراق قضایی و انواع قراردادها را به صورت حرفه توسط وکیل پایه یک دادگستری برای شما ارائه خواهند داد. اگر به دنبال وکیل و دفتر وکالت در شمال و غرب تهران هستید دفتر وکالت امید لاهیجانی نژاد واقع در شمال تهران است که کارهای حقوقی تمام مناطق استان تهران را انجام میدهد.

آدرس دفتر وکالت در تهران: سعادت آباد ،

مقالات حقوقی

وکیل حرفه ای خانواده در سعادت آبادوکیل حضانت فرزند در سعادت آباد تهرانوکیل خوب برای طلاق تهرانوکیل دعاوی ارث و وصیت در شمال تهرانوکیل دعاوی خانوادگی شهرک غربوکیل دعاوی سعادت آبادوکیل دعاوی ملکی سعادت آبادوکیل سعادت آبادوکیل سفته در سعادت آبادوکیل شرکت های تجاری در سعادت آبادوکیل متخصص کیفری سعادت آبادوکیل ملکی سعادت آبادوکیل وصول سفته در سعادت آباد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *