وکیل فوری25

وکیل فوری

دریافت بهترین مشاوره توسط وکلای مجرب و پایه یک دادگستری

_

انتخاب وکیل کار سختی نیست

_

خدمات تخصصی حقوقی

بهترین خدمات حقوقی با وکیل فوری

ارائه بهترین پکیج های حقوقی مختص شرکت ها، کیلینیک ها و اشخاص در سطوح مختلف با وکلای مجرب پایه یک دادگستری

  • وکیل فوری ملکی
  • وکیل فوری ارث
  • وکیل فوری خانواده
  • وکیل فوری اداره کار
  • وکیل فوری حقوقی
  • وکیل فوری چک
  • وکیل فوری قرارداد
  • وکیل فوری ثبت احوال
  • وکیل فوری کیفری
  • وکیل دیوان عدالت
  • وکیل اوراق قضایی
  • وکیل فوری شهرداری

مشاوره حقوقی با بهترین وکلای آنلاین تلفنی و حضوری

وکیل فوری

فردی که از طرف شخص حقوقی یا حقیقی پس از عقد قرارداد وکالت برای انجام کاری مامور می شود، وکیل نام دارد؛ گاهی اوقات افراد به صورت ناگهانی با مشکل حقوقی روبه رو می شوند که هر گونه اقدام بدون آگاهی باعث گره افتادن در مسیر می شود؛ بنابراین کمک گرفتن از وکیل فوری در این شرایط تاثیر به سزایی در تسریع روند حل مشکل دارد؛ طبق اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در همه دادگاه ها طرفیت دعوا حق انتخاب وکیل برای دفاع از خود را دارند و اگر افراد توانایی پرداخت حق الوکاله را نداشته باشند دولت برای برقراری توازن عدالت موظف به استخدام وکیل برای آنها می باشد.

وظایف بهترین وکیل پایه یک دادگستری در ایران

از مهم ترین وظایف بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران که براساس آیین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری در سال 1400 به تصویب رسیده است می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • بهترین وکیل پایه یک دادگستری در ایران قبل از هرگونه اقدامی در طرح دعوا و حتی بعد از آن بایستی سعی در ایجاد و سازش میان طرفین پرونده را داشته باشد.
  • بهترین وکیل دادگستری بایستی متن و قرارداد وکالت نامه را به صورت دقیق و بدون هیچگونه ابهامی نوشته و در آن مبلغ حق الوکاله نیز به درستی قید شده باشد و یک نسخه از آن را که به امضای طرفین رسیده به موکل خود تحویل دهد.
  • بهترین وکیل پایه یک دادگستری در ایران برای هر گونه اسناد و مدارکی که برای پیش بردن پرونده از موکل خود تحویل می گیرد رسید ارائه می دهد.
  • وکیل بایستی بعد از عقد قرارداد با موکل خود، برای طرح دادخواست، شکوائیه و هرآنچه که برای پرونده حقوقی او در مراجع قض یی لازم است اقدام نماید و در تمام جلسات دادرسی به جز جلساتی که عدم حضور وکیل اعلام شده شرکت نماید.
  • بهترین وکیل بایستی تمامی ابلاغیه هایی که برای پرونده موکل صادر شده و همچنین رای های نهایی را دریافت نموده و آن ها را به اطلاع موکل خود برساند.

مطلب پیشنهادی: بهترین وکیل ملکی در شرق تهران

برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در جدول زیر لیست شده است:

⭐ سطح وکیل: وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص: خانواده، ملکی، حقوقی، ثبتی، کیفری
📝 خدمات: مشاوره رایگان+پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت: 90% موفقیت پرونده ها
💰 هزینه وکیل: بر اساس سختی پرونده

بهترین وکیل کیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ویژگی‌های بهترین وکیل

برای انتخاب بهترین وکیل باید توجه داشت که هر وکیل پایه یک دادگستری گرچه صلاحیت طرح همه نوع دعاوی را دارد، اما وکیل خوب معمولا در یک زمینه تخصصی کار می‌کند و با آن تخصص شناخته می‌شود. وسعت دعاوی مختلف حقوقی و کیفری و نیز روندهای مختلف طرح دعوی و اجرا به‌گونه‌ای است که یک نماینده حقوقی نمی‌تواند بازده کامل در همه پرونده ها از خود نشان دهد.

بهترین وکیل براساس نوع هر پرونده معین می‌شود. باید توجه داشت که هر وکیل بنا به تجربه کاری خود در برخی از حوزه‌های حقوقی مسلط‌تر است. بنابراین، باید براساس موضوع هر پرونده به دنبال بهترین وکیل و مجرب‌ترین وکیل در آن موضوع بود. بهترین وکیل در هر موضوعی حقوقی کسی است که:

  • سابقه طولانی انجام پرونده حقوقی در زمینه موضوع مورد نظر داشته باشد.
  • به مواد قانونی، رای وحدت رویه و نیز نحوه دادرسی به موضوع پرونده احاطه کامل داشته باشد.
  • میزان برد وی در پرونده‌های مشابه بسیار بالا باشد.
  • قدرت کلام بالا و مدیریت جلسه دادگاه را داشته باشد.

امروزه موسسات حقوقی از وکلای بسیاری بهره می‌برند که معمولا هر وکیل در موضوع تخصصی خودی یکی از بهترین وکلا می‌باشد. بنابراین برای انتخاب بهترین وکیل بهتر است به موسسات حقوقی مراجعه نمایید.

بهترین وکیل در پرونده

بهترین وکیل خانواده کسی است که بتواند شرایط پیچیده پرونده های خانواده را درک کند و علاوه بر آن یک روانشناس خوب باشد، بر احساسات خود غلبه کند و بتواند فرآیند حقوقی را در کمترین زمان چه از طریق روند دادرسی و چه مصالحه به پایان برساند. بهترین نماینده حقوقی کیفری کسی است که علاوه بر تخصص به این حوزه صبر و تحمل و پشتکار لازم برای پیگیری پرونده های کیفری را داشته باشد. زیرا پرونده های کیفری با توجه به روند خود و مراجعه مکرر به دادرسرا، کلانتری، دادگاه و صدور انواع قرارها چندین برابر پرونده های حقوقی نیازمند پیگیری هستند.

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری، نوعی از نماینده حقوقی است که به موجب اخذ پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری، صلاحیت حضور در مراجع قضایی و دفاع از موکل خود بر اساس موازین قانونی را دارد. وکیل پایه یک دادگستری برای اخذ پروانه پایه یک وکالت، پس از قبولی در آزمون وکالت می‌بایست یک دوره کارآموزی وکالت را به مدت دو سال سپری کند. در این دوره، کارآموز وکالت با حضور در انواع دادگاه‌ها و دادسرا و مطالعه انواع پرونده ها و دعاوی تجربه کسب می‌کند و پس از طی این دوره و قبول شدن در آزمون اختبار، به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می‌شود. وکیل پایه یک دادگستری، بهترین نماینده حقوقی و آگاه به انواع دعاوی حقوقی و کیفری است.

وکیل خانم یا آقا ؟

در حال حاضر، در هر کدام از حوزه‌های فوق وکیل آقا و یا خانم متخصص به فراوانی وجود دارد و افراد براساس علاقه و میل خود می‌توانند در پرونده های مختلف وکیل خانم و یا آقا انتخاب کنند. معمولا خانم‌ها به خصوص در پرونده های خانواده ترجیح می‌دهند که وکالت خود را به وکیل خانم بسپارند، در حالی که در پرونده های کیفری با توجه به ماهیت خشن خود، مردم عمدتاً آقایان را برمی‌گزینند.

گروه وکلای آرتین، با توجه به تجربه چندین ساله خود و حضور در انواع پرونده ها و آشنایی کامل با روند دادرسی هر کدام، بهترین مدافع را برای هر پرونده ای در اختیار شما قرار می دهد. در گروه وکلای آرتین وکیل آقا و وکیل خانم متخصص در همه زمینه ها آماده ارائه انواع خدمات از جمله مشاوره حقوقی تلفنی، حضوری، آنلاین و قبول وکالت می‌باشند.

  • وکیل خانواده: موضوعاتی که در این حیطه حقوقی قرار دارند شامل انواع طلاق، مهریه، حضانت فرزندان، انحصار وراثت و غیره می شود.
  • وکیل ملکی: بهترین وکیل تهران که در این زمینه فعالیت می کنند به بررسی و حل و فصل مشکلات ملکی مانند تنظیم قرارداد، ثبت سند، خلع ید، فروش و واگذاری مال غیر، وقف، سرقفلی و غیره می پردازد.
  • وکیل شرکت ها: موضوعاتی از قبیل تکمیل پرونده های مالیاتی، ضمانت نامه های بانکی و ثبت شرکت توسط وکلای متخصص شرکت ها مورد بررسی قرار می گیرد.
  • وکیل ثبت احوال: افرادی که با مشکلات شناسنامه ای و هویتی خود مواجه شده اند و یا قصد حذف، اضافه و یا تغییراتی در شناسنامه خود دارند باید به وکیل متخصص ثبت احوال مراجعه کنند.
  • وکیل چک و سفته: این وکلا با اسناد تجاری و بانکی سر وکار دارند و با تسلط بر قوانین مربوط به این اسناد به موکلین خود در جلوگیری از ضرر و زیان مالی کمک می کنند.
  • وکالت در کلیه امور حقوقی و کیفری
  • وکالت و مشاوره در دعاوی شرکت های تجاری داخلی و خارجی و تنظیم قراردادهای تجاری و بازرگانی
  • وکالت در دعاوی خانواده شامل طلاق، مطالبه مهریه، نفقه، حضانت
  • وکالت در دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری، اختلاس، ارتشاء، مواد مخدر، سرقت، قتل، پولشویی، قاچاق کالا و ارز، جرائم رایانه ای، جعل اسناد و مشروبات الکلی
  • داوری در دعاوی ملکی و اختلافات قراردادی بین اشخاص حقیقی و نیز شرکت های تجاری و همچنین نظر به وجود داوری به عنوان یکی از مراجع رسیدگی کننده در زمینه حل و فصل اختلافات و ایجاد صلح و سازش فی مابین اشخاص در اختلافات ملکی و قراردادی و در جرائم قابل گذشت خواه در دادگاه طرح شده یا نشده و در هر مرحله ای از رسیدگی که باشد.
  • وکالت در دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، ارث، دعاوی شهرداری و کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی

ویژگی های شخصیتی بهترین وکیل در سعادت آباد

افرادی که به عنوان وکیل در جامعه خدمت می کنند باید همانند سایر شغل های دیگر از ویژگی های شخصیتی مناسب با شغل خود برخوردار باشند. برخی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی وکیل به قرار ذیل است:

  • علاقه مندی به شغل وکالت: یک وکیل برای این که بتواند در حرفه و تخصص وکالتی خود موفق باشد باید در وهله اول باعلاقه وارد شغل وکالت شده باشد. زیرا وکالت  در زمره یکی از شغل های پر استرس و پرفشار قرار دارد و در صورتی که علاقه ای در آن وجود نداشته باشد به طور قطع نمی توانید در این شغل موفقیت کسب کنید.
  • مهارت ارتباطی: یکی از مهم ترین ویژگی که بهترین وکیل در سعادت آباد باید از آن برخوردار باشد مهارت در برقراری ارتباط است و بایستی با قاضی و اعضای دادگاه به منظور پیگیری هر چه بهتر پرونده در دست اقدام ارتباط برقرار کند. همچنین وکلا باید از دانش علمی و عملی در انجام مکاتبات رسمی و دریافت و رسال ایمیل نیز برخوردار باشند.
  • آشنایی و تسلط بر قوانین: وکلا بعد از اخذ پروانه وکالت پایه یک، در یکی از حوزه های حقوقی و کیفری به صورت تخصصی شروع به فعالیت می کنند که لازم است که هر کدام از آن ها بر قوانین و مقررات مربوط به حیطه تخصصی خود تسلط و اشراف کاملی داشته باشند که البته این امر تنها از طریق مطالعه و تجربه امکان پذیر خواهد بود.
  • خلاقیت: بهترین وکیل در سعادت آباد باید دارای ذهنی خلاق باشد زیرا موکل پرونده های مختلف هر کدام دارای مشکلات و نگرانی های خاص براساس شرایط زندگی خود هستند در نتیجه وکیل باید بتواند با در نظر گرفتن شرایط موکل خود راهکارهای مناسبی را برای رسیدگی به پرونده ارائه دهد.

مشاوره تلفنی

درصورتی که نیاز به مشاوره تلفنی دارید از این بخش اقدام کنید و با وکلای پایه یک دادگستری تلفنی صحبت کنید.

مشاوره حضوری

از طریق این بخش شما می توانید قرار مشاوره حضوری خود را ثبت و در زمان مشخص شده مشاوره حضوری دریافت کنید.

ثبت پرسش

شما می توانید از این بخش سوال خود را ثبت کنید و در کمترین زمان پاسخ مناسب را از طریق ایمیل دریافت کنید.

وکالت

بهترین وکیل ستارخانبهترین وکیل ولنجکوکیل پایه یک دادگستری تهرانوکیل تخصصی امور کیفری و جزایی سعادت آبادوکیل تخصصی تغییر نام خانوادگی در تهرانوکیل تخصصی ثبتی در شهرک غربوکیل تخصصی در سعادت آبادوکیل تخصصی سعادت آبادوکیل تخصصی طلاق در سعادت آبادوکیل تصادفات رانندگی سعادت آبادوکیل تغییر نام در سعادت آباد تهرانوکیل تنظیم قرارداد سعادت آبادوکیل خوب برای مهریه در سعادت آبادوکیل خوب کیفری سعادت آبادوکیل دعاوی ارث و وصیت در شمال تهرانوکیل دعاوی سعادت آبادوکیل کیفری سعادت آبادوکیل متخصص امور شرکت ها در تهرانوکیل متخصص در امور قراردادها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *